ACTE NECESARE PENTRU PUBLICAREA UNUI ANUNT DE PIERDERE CERTIFICAT ATESTARE / REATESTARE
01
Copie Carte de identitate Administrator sau Carte de Identitate Imputernicit + Delegatie
02
Cerere de publicare persoana juridica (datele pentru completarea cererii se obtin de la autoritatea emitenta si va fi semnata de reprezentantul legal al persoanei juridice, al carui nume si prenume trebuie mentionat in clar, si stampilata);

Descarca aici

03
Copie Certificat de inregistrare ORC (daca e cazul)
04
Copie act pierdut (optional)
CE TREBUIE SA FAC PENTRU A SE PUBLICA ANUNTUL IN MONITORUL OFICIAL?
  • Trebuie sa ne trimiteti la adresa de email: office@pierderi-mo.ro sau prin intermediul formularului din partea de jos a paginii, urmatoarele acte: Cerere de publicare(completata integral, indicand in clar numele si functia de conducere a persoanei care semneaza si stampileaza), Copie Carte de identitate Administrator sau Carte de Identitate Imputernicit + Delegatie, Copie Certificat de inregistrare (CUI eliberat de Oficiul Registrului Comertului, daca este cazul), Copie act pierdut (optional).

  • In maxim 1 ora veti primi un raspuns in urma verificarii actelor trimise, termenii si conditiile de publicare practicate, precum si toate modalitatile de plata.

  • Trimiteti raspunsul dvs. pe email: office@pierderi-mo.ro sau pe fax: 0351.818.792 privind acceptarea termenilor si conditiilor de publicare practicate, si eventuale acte suplimentare solicitate de operator (daca este cazul), iar apoi o sa primiti de la noi factura proforma necesara efectuarii platii.

  • Dupa ce transmiteti dovada platii, anuntul o sa fie inaintat spre publicare, iar ulterior o sa primiti dovada publicarii acestuia.

  • Pentru mai multe detalii puteti contacta un operator la numerele de telefon: 0732.32.41.32, 0768.44.11.33 in timpul orelor de program (Luni-Vineri: 09.00-17.00).

Fill out my online form.